הדברת רב רגל

הדברת רב רגל – התמודדות אמיתית

הדברת רב רגל מגיעה לאחר תקופה בה אתם חיים בפחד בתוך ביתכם. כל אחד מאיתנו אוהב את הרגשת הביטחון איתה הוא נכנס לביתו. הידיעה כי אתה מצוי בין ארבעת הקירות שלך ואין שום דבר שיפריע לך לנוח, היא ידיעה מרגיעה ומעודדת. הבעיה מתחילה כאשר המנוחה ופרעת על ידי מזיקים או מטרידים מסוגים שונים. עם זבובים אפשר להתמודד בקלות, עם תיקנים אתם עוד מסוגלים להסתדר, אך מה עושים אם באמצע שאתם קוראים עיתון אתם מרגישים מרבה רגליים עולה ומטפס לכם על הזרוע? ההרגשה של עשרות הרגליים זזות במקביל יכולה לצמרר אפילו אדם חזק במיוחד. במצב כזה, הדרך היחידה להתמודד היא בעזרת הדברת רב רגל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם קונים לעצמכם שקט ארוך טווח.

הדברת רב רגל – הרצון להירגע

ריסוס

שיטת ההדברה הנפוצה ביותר יעילה גם עבור רב הרגל. אם כבר ביצעתם הדברה בעבר, סביר להניח שאתם מכירים את שיטות הריסוס השונות והמדביר שמבצע אותן. בהתחלה תזמינו מדביר אשר יגיע אליכם הביתה להערכת מצב. לאחר שתראו לו את מרבי הרגליים שמתרוצצים באזור הוא יבין ללא צורך במילים נוספות מול מה נאלצתם להתמודד עד להגעתו. לאחר הכרת הבעיה יוכל המדביר להתקין לכם חומר ריסוס המותאם במיוחד עבור מרבי הרגליים. כפי שהדברת התיקנים תהיה שונה מהדברת נמלים, יש צורך להתייחס להדברת מרבי רגליים בצורה מיוחדת. את החומר המותאם ירסס המדביר ברחבי הבית ואתם תוכלו להיפרד לשלום ממרבה הרגליים ללא בעיות.

סכין ביתי

אם מרבי הרגליים אינם רבים ואתם מבינים כי מדובר בבעיה נקודתית, תוכלו להתמודד עימה באמצעים ביתיים אשר יוכלו לספק את העבודה היטב. כל שעליכם לעשות הוא למצוא סכין מיותר בבית ולחפש את מרבה הרגליים הקרוב אליכם. מיד כשתראו אותו חפשו מקום נוח להניח עליו את הסכין ומיד חיתכו את מרבה הרגליים לשניים. שני החלקים ימשיכו בתנועה למשך מספר דקות, אך כבר תוכלו לפנות אותם ולחזור לחיי שגרה. שיטה זו מתאימה רק למקרים נקודתיים ולאנשים שאינם נבהלים מהצורך להתקרב למרבי הרגליים הקטנים.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *